Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко проблеми след смяна на двигател.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Следващия път преди да отвиеш капачката на загрят двигател пипни дали не са се "надървили" маркучите, които влизат в радиатора. Това както го разправяш прилича на "духнала" гарнитура на главата и обяснява и белите пушеци от ауспуха.
    П.С. И не я карай "интензивно с много газ" - аз 2 пъти за 1 год. свалях главата на буса благодарение на едни "модерни" гарнитури от един официален Фносител на италиански части.
    Last edited by kiko73; d.m.y г., 12:08.
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
      Следващия път преди да отвиеш капачката на загрят двигател пипни дали не са се "надървили" маркучите, които влизат в радиатора. Това както го разправяш прилича на "духнала" гарнитура на главата и обяснява и белите пушеци от ауспуха.
      П.С. И не я карай "интензивно с много газ" - аз 2 пъти за 1 год. свалях главата на буса благодарение на едни "модерни" гарнитури от един официален Фносител на италиански части.
      Маркучите се ,,надървят" но мисля че в рамките на нормалното,неса ,,бетон"твърди,могат да се стиснат има луфт вътре,пак я обезвъздуших,докато работи на место всичко е ОК,покарах я 20км и пак същата работа,дърпа въздух от някаде,дано не е гарнитурата на главата.
      Това с гарнитурата колко пара излиза?Как може да се разбере с точност дали е издухала?
      Както гледам пак по сервизи ще се ходи.
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #33
        Ти как я обезвъздушаваш?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ти как я обезвъздушаваш?
          Това намерих в еда тема и го правя по този начин,както и от пробката на радиатора.
          1. пълниш до казанчето до горе
          2. палиш колата като НЕ затваряш капачката
          3. като отвори термостата и спре да бълбукат мехурчетата гасиш и доливаш до макс
          3. палиш пак и пак като отвори термостата гледаш нивото
          4. повтаряш при нужда докато спре да бълбука и да пада нивото
          От пробката докато непотече антифриз без мехури,при отворена капачка на казанчето.
          Ако нещо неправя като хората или има и друг метод казвай.
          Last edited by Кайо; d.m.y г., 15:50.
          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
          Citroen C2 1,6 Sensodrive

          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

          Comment


          • #35
            Долу горе това е.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              След 3 опита за обезвъздушаване, даже и да не спазваш точно правилата би трябвало всичко да е ок. При каране е по-вероятно да се обезвъздуши, а не да дърпа въздух. Въздуха се "набива" според зависи колко е духнала гарнитурата или е изкривила или спукала главата. Моят съвет е да си намериш някой да ти докара колата с платформа или пътна помощ `щот на тоя "каиш" към БГ може хептен да роди. Тия твоите майстори не ти ли казаха, че е желателно на "новия" мАтор да му се махне главата, да се шлайфа и да се смени гарнитурата.
              Last edited by kiko73; d.m.y г., 19:43.
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                След 3 опита за обезвъздушаване, даже и да не спазваш точно правилата би трябвало всичко да е ок. При каране е по-вероятно да се обезвъздуши, а не да дърпа въздух. Въздуха се "набива" според зависи колко е духнала гарнитурата или е изкривила или спукала главата. Моят съвет е да си намериш някой да ти докара колата с платформа или пътна помощ `щот на тоя "каиш" към БГ може хептен да роди. Тия твоите майстори не ти ли казаха, че е желателно на "новия" мАтор да му се махне главата, да се шлайфа и да се смени гарнитурата.
                А тая процедура колко излиза и за колко време става?
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                  А тая процедура колко излиза и за колко време става?
                  Колега ще те накарат мотора да си отвориш за може би нема нищо бре Карай леко колата и като си дойдеш в БГ я докарай на некои свестен майстор да види за какво става въпрос!!!
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #39
                    Ся за пари мисля, че гарнитура на "Виктор Рейнц" е около 70-80 лв., шлайф на главата е 20 за труд не знам `щото на мен не ми взимат (приятелчета гадни - аз си разглобявам, нося на шлайф, той ми пасва клапаните, стяга главата и после пак съм аз)... Времето, ако е печен майстора и няма нек`ви гадни драми с главата може да стане днеска я почват и утре си на чертата.
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                      Ся за пари мисля, че гарнитура на "Виктор Рейнц" е около 70-80 лв., шлайф на главата е 20 за труд не знам `щото на мен не ми взимат (приятелчета гадни - аз си разглобявам, нося на шлайф, той ми пасва клапаните, стяга главата и после пак съм аз)... Времето, ако е печен майстора и няма нек`ви гадни драми с главата може да стане днеска я почват и утре си на чертата.
                      В Дупница е едно на всякъде другаде е по различно По твои сметки излиза 100лв. по мои 700лв. (без труд) читава ревизия на матор, така че не обърквай колегата моля. Че не мое да оправяме коли по интернет е ясно, но не ги и разваляй
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #41
                        Нямам ник`ви такива намерения. Просто съм чел темите на колегата и доколкото ми е останал спомен ДВГ му е ремонтиран и в "гаранция". Това предполага, че ремъци, ролки, помпа, семеринги и т.н. са сменени. Освен това по неговите твърдения колата си е работила перфектно без никакви тропания и др. странни шумове от двигателя, така че се предполага, че проблема му е главата. А и ако си прочел поста ми - аз го съветвам да НЕ си докарва колата на самоход и да НЕ и "тупа кюнците" в опит всичко да се оправи от само себе си. А сега ти ми кажи кое е по-правилно - да се опита да изкачи "полека" хуууубавия дълъг баир след Солун както го съветваш или да си докара колата на платформа при положение, че има голяма вероятност да има сдухана гарнитура на главата. Преди 2 дни колегата казваше, че антифриза не мърда, днес каза, че някъде му изчезва и като освободи налягането препълва казанчето. Не знам за теб, ама на мене това ми се е случвало 3 пъти - и трите пъти резултата беше един и същ - главата на земята.
                        Last edited by kiko73; d.m.y г., 01:07.
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #42
                          Колеги благодаря на всички за съветите!Че ще се ходи пак на лекар се е видяло,снощи паля колата и ново 20,тая гадната оранжева лампичка(дюза,чек) на таблото светна и негасне,още днес отивам на диагностика пък после ше го мисля.
                          Последни въпроси,може ли да свети ако е гарнитурата или главата тая гадория?Ако главата е пре..на мога ли да сложа глава от друг двигател,тоя е 98 а стария ми е 01?В най-лошия случай колко ще ми излезе цялата работа?
                          Заключение,май сам международен карък.
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                            Колеги благодаря на всички за съветите!Че ще се ходи пак на лекар се е видяло,снощи паля колата и ново 20,тая гадната оранжева лампичка(дюза,чек) на таблото светна и негасне,още днес отивам на диагностика пък после ше го мисля.
                            Последни въпроси,може ли да свети ако е гарнитурата или главата тая гадория?Ако главата е пре..на мога ли да сложа глава от друг двигател,тоя е 98 а стария ми е 01?В най-лошия случай колко ще ми излезе цялата работа?
                            Заключение,май сам международен карък.
                            Звънни на някой "форумните" - по-надолу в "платени" ще им намериш номерата - няма да откажат да отговорят на въпросите ти. Те вече тука почти не пишат `щото явно им писна да спорят с "форумните капацитети"
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #44
                              Полека лека откриваме проблемите:
                              1.Гарнитура на главата е почнала да издава багажа,мериха нещо в един сервиз тук в Солун и това констатираха,според думите на майстора мога да карам колата ама да следя температурата и нивото на антифриза,без много юркане и да не чакам лятото.
                              2.Чувствителния волан се оправи с реглаж на предницата.
                              3.Тресенето на двигатела и светещата дюза са от неработещ 4 цилиндър или проблем със запалването според диагностиката,причината неизвестна засега.
                              Та сега значи за 4 цилиндър,докато е студена колата си работи нормално,колата нетресе,махам кабелите един по един от бобините,всеки цилиндър реагира на махането и след закачване на кабела се оправя,като загре добре колата почва тресенето,пак махам кабелите,1,2,3 цилиндър ок,4 няма разлика с махнат и сложен кабел.
                              Чистим грешката,колата изстива,всичко е нормално,карам 15-25 км и оп пак светва дюзата.
                              Свещите са добре,чисто нови,проверих бобините добре са,лули добре са,почистих всичко с контактен спрей,разменям лули,кабели,бобини за да видя дали ще се появи проблена на друг цилиндър,нищо нестава 1,2,3 си работят нормално и на студена и на загряла кола,само 4 се бъзика.
                              Е са тва чудо що е?
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • #45
                                Какво дава на 4-ти? Missfire?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X